Často kladené dotazy
Zde najdete odpovědi na nejčastější otázky.
1) Jak vytvořím objednávku?
Vytvoření objednávky je velmi snadné. Vyberte si zboží, které se Vám líbí. Můžete tzv. rychlým výběrem podle Vašich kritérií, kdy napíšete do vyhledávače klíčové slovo, které hledáte (velikost, cena, značka, druh zboží atd.) nebo použijte nastavené kategorie - šaty, šaty pro plnoštíhlé, oblečení, kabelky a doplňky, dárkové poukazy a výprodej. Vyberte si správnou velikost a pak klikněte na tlačítko „Do košíku“. Pokud jste Váš výběr dokončili, klikněte na tlačítko „Nákupní košík“ a dokončíte objednávku.
Adresa doručení zboží např. do zaměstnání
Při vyplňování objednávky lze zvolit doručení objednávky na jinou adresu, než je fakturační. Můžete si tak zboží nechat zaslat například do zaměstnání.
Uplatnění dárkového poukazu nebo slevového kódu
Máte-li k dispozici slevový kód nebo dárkový poukaz, zadejte jej prosím do pole „Vložit slevový kód" přímo v košíku.
2) Jaké jsou možnosti dopravy a platby?
Zboží doručujeme po celé České republice, na Slovensko, do Německa a Rakouska.
Platba je možná v CZK nebo EUR měně - převod z účtu, platba kartou, Google Pay, Apple Pay nebo platbu lze realizovat při osobním odběru (kartou nebo hotově).
Doba dodání zboží
Zboží nabízené na našem e-shopu je vždy skladem a doba dodání tohoto zboží je cca 2-3 dny (platí pro Českou i Slovenskou republiku). Dodání pro Německo a Rakousko je cca 7 pracovních dní.
3) Mohu vrátit nevyhovující zboží?
Zboží můžete bez problémů vrátit či vyměnit do 14ti dnů ode dne jeho doručení. Abychom společně co nejrychleji vyřešily Váš požadavek, kontaktujte nás vždy co nejdříve na telefonním čísle 734 622 002, společně najdeme to nejlepší řešení a poradíme Vám s kroky, které budou následovat.
4) Jak zvolit správnou velikost?
Pro určení správné velikosti Vám pomohou naše "tabulky velikostí", ve kterých podle svých rozměrů najdete tu správnou velikost. U každého zboží je v detailu návod, jak a kde se správně změřit. Pokud ani „tabulky velikostí“ nepomohou, napište nám na saty@blankastraka.cz nebo zavolejte na 734 622 002, rády Vám poradíme.
5) Jak si můžu ověřit, že byla moje objednávka v pořádku přijata?
Po vytvoření objednávky na e-shopu obdržíte potvrzující e-mail s číslem Vaší objednávky a způsobem zvolené platby a způsobu doručení.
6) Kde najdu podrobné informace o zboží?
Každé zboží má své podrobné označení. Stačí jen na vybraný model kliknout a zobrazí se popis, který Vás bude informovat o charakteristikách a složení vybraného modelu.
7) Co znamená, když je stav zboží "Na dotaz"?
Takto označené zboží není možné vložit do košíku. O možném objednání se informujte na emailu saty@blankastraka.cz.